Renee

Renée Timmermans

Over mij

Mijn kennis en ervaring heb ik opgedaan bij een aantal gespecialiseerde bureaus in de bemiddeling van secretarieel personeel. Inmiddels heb ik ruim 20 jaar ervaring in de bemiddeling van secretarieel en managementondersteunend personeel. Voor organisaties die een secretariële of managementondersteunende medewerker zoeken, zet ik met veel plezier en drive mijn uitgebreide kennis, ervaring en netwerk in om de juiste kandidaat te vinden. Voor tijdelijk of vast personeel, alles is bespreekbaar.

Ik heb één doel: ervoor zorgen dat u de assistente krijgt die u nodig heeft. Precies die ene. Waar het om gaat is dat u straks kunt vertrouwen op een steun en toeverlaat die volledig aan uw verwachtingen voldoet.

Omdat een Assistant of Office Manager zo ontzettend belangrijk is voor u en uw organisatie, gaan wij altijd zeer nauwkeurig te werk bij de zoektocht naar de juiste kandidaat, die past bij uw organisatie en uw organisatiecultuur.

De werving en selectie van management ondersteunende medewerkers kan complex zijn, zeker als het om specifieke functies gaat. Hiervoor is uitvoerige kennis van de arbeidsmarkt nodig, evenals een hoogwaardig en zeer uitgebreid netwerk. Met mijn ruime expertise en waardevolle circuit van relaties en externe partners bied ik u een solide basis voor executive search in Management Ondersteuning.